Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
image-116-copyright

روش های سفارش کالا

مشتریان عزیر بمنظور آسایش هر چه بیشتر شما در خرید اینترنتی و غیرحضوری، روشهای زیر پیشنهاد میشود که بنا بر دسترسی میتوانید یکی را برگزینید:

خرید آنلاین از سایت: بدین وسیله با عضویت در سایت (پرکردن مشخصات فردی و ایمیل) میتوانید تمام کالای موردنظر را در سبد خرید خود افزوده و روش پرداخت و ارسال را خودتان انتخاب نموده و ثبت سفارش بفرمایید تا همکاران ما با شما تماس حاصل نمایند.

خرید از طریق پیام رسان : بدین طریق بروشور ظروف بسته بندی را میتوانید دریافت کرده و بصورت کتبی سفارش خود را در اعلام می نمایید. در اینصورت پس از دریافت پیش فاکتور و تایید سفارش شما ثبت می گردد. (برای خرید بالای 50 هزارتومن پیش فاکتور صادر میشود.)

  • پیام رسان واتس اپ: با شماره تماس 09159044844 میتوانید با مشاور فروش که از طریق سیستم شرکت متصل است، ارتباط بگیرید.(جهت آسایش مشتریان خارجی)

 

خرید از طریق ایمیل فروشگاه: چنانچه دسترسی به پیام رسان ها را ندارید، میتوانید سفارشات خود را از طریق ایمیل ارسال کرده و پس از انجام مراحل ثبت سفارش، محصول مورد نیاز خود را تحویل بگیرید.

bestkalaha@gmail.com

bestkalaha2@gmail.com

  • خرید تلفنی (فقط مشهد): شما عزیزان با تماس از طریق یکی از راه های ارتباطی میتوانید سفارش خود را بصورت شفاهی اعلام نموده و پس از صدور پیش فاکتور و تایید نهایی، ثبت سفارش نمایید.

  • خرید حضوری(فقط مشهد): مشتریان ساکن مشهد میتوانند با هماهنگی قبلی با مدیریت فروش، به دفتر مشهد مراجعه و خرید حضوری داشته باشند.

×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× مشاوره در واتساپ